مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-19دانش

میز دانشجو| تراژدیِ تلخ دیر اعلام شدن نمرات امتحانات پایان ترم تحصیلی


چرا سخت گیری فقط در زمان دریافت شهریه از دانشجو وجود دارد؟ میز دانشجو در این قسمت معضل دیر اعلام شدن نمرات را شرح می دهد.

-  انتخاب گزینه انتخاب از منوی سایت و انتخاب مورد مربوط به ترم جاری  انتخاب   ارزشیابی استاد  از منوی سایت  انتخاب درس و استاد مورد نظر  مشاهده نمره در قسمت کارنامه بر اساس ماده 42 آیین نامه دانشگاه آزاد، نتایج امتحان هر درس باید حداکثر تا یک هفته پس از تاریخ برگزاری امتحان آن درس، اعلام شود و بر اساس تبصره 3 همین ماده، نتایج کلی امتحانات هر نیم سال باید تا قبل از شروع نیم سال جدید اعلام شده باشد.

 این کوتاهی در اعلام نمرات و اجرای قانون به عهده چه کسی است؟ چرا سخت گیری ها فقط در زمان دریافت شهریه از دانشجو است؟ موضوع را از دانشجویان دانشگاه جویا شدیم: فاطمه سلمانی دانشجوی علوم ارتباطات دانشکده رفاه می گوید: یکی از دغدغه های دانشجویان در ایام پس از امتحانات بحث نمرات دریافتی است.

اینکه چه نتیجه ای در انتظار آن هاست.

وقتی اساتید در بازه زمانی که اعلام شده، نمرات را وارد نمی کنند، باعث دلسردی دانشجویان می شود و این اضطراب مداوم همراه دانشجویان است و حتی ما را برای انتخاب واحد ترم تابستان نیز دچار مشکل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| تراژدیِ تلخ دیر اعلام شدن نمرات امتحانات پایان ترم تحصیلی

میز دانشجو| تراژدیِ تلخ دیر اعلام شدن نمرات امتحانات پایان ترم تحصیلی